Neuromarketing. Hoe neuromarketing de impact van jouw communicatie kan vergroten
Evenementdatum:
2 oktober 2025
Evenementtijd:
13:30
Locatie van het evenement:
Springer Health
Ben jij continu op zoek naar manieren om je communicatie effectiever te maken? Laat je dan op 2 oktober inspireren door Tim Zuidgeest van Unravel Research – dé expert in neuromarketing. Hij neemt je mee in het brein van de ontvanger en laat zien hoe je met de nieuwste neurowetenschappelijke technologieën de impact van jouw communicatie kunt voorspellen én vergroten.
Aan de hand van praktische voorbeelden maakt hij gebruik van de meest recente gedragswetenschappelijke inzichten.
Wat neem je mee?
- Wat doet een merk exact in onze hersenen?
- Wat drijft ons in de armen van specifieke merken en weg van anderen?
- Welke dingen gaan bewust en wat gaat onbewust?
- Verhoog aandacht en conversie op basis van breindata.
- Ontdek concrete verbeterpunten om aandacht en conversie te vergroten.
- Wat zijn de bewuste én onbewuste hobbels op het pad naar conversie?
Programma
13.30 uur – Inloop
14.00 uur – Opening door de voorzitter van de NVFM
14.15 uur – Masterclass Neuromarketing
15.15 uur – Pauze
15.45 uur – Vervolg masterclass
16.55 uur – Wrap-up
17.00 uur – NVFM Netwerkborrel
14.00 uur – Opening door de voorzitter van de NVFM
14.15 uur – Masterclass Neuromarketing
15.15 uur – Pauze
15.45 uur – Vervolg masterclass
16.55 uur – Wrap-up
17.00 uur – NVFM Netwerkborrel