Op 10 oktober organiseert IQVIA Nederland een grootschalig multichannel management symposium voor medewerkers van innovatieve geneesmiddelenfabrikanten.
Het is vast niet langs u heen gegaan: MCM heeft de afgelopen jaren binnen de farmaceutische sector een flinke vlucht genomen. Er wordt al jaren gesproken over het feit dat omnichannel en digital de toekomst zijn. Die toekomst is inmiddels aangebroken. Veel innovatieve farmaceuten stellen zichzelf nu de vraag: “Hoe gaan we multichannel nu verder integreren in onze dagelijkse bedrijfsvoering?”.
Daarom heeft IQVIA Nederland het initiatief genomen om een MCM symposium te organiseren rondom de vraagstukken:
- Wat is het ideaal binnen MCM, waar streven we naar?
- Wat is er tegenwoordig technisch mogelijk om mijn organisatie een stap vooruit te helpen op het gebied van MCM?
- Hoe gaan we online en offline integreren?
- Hoe ga ik mijn organisatie verder meenemen in het MCM-leerproces?
- Hoe ziet de toekomst van MCM eruit en hoe kan ik daarop voorbereid zijn?
Om deze vragen te beantwoorden hebben we een programma opgesteld waarbij MCM-inzichten en best practices gegeven worden uit de life sciences, maar vooral ook uit andere industrieën waar MCM al langer volledig geïntegreerd is. De dag zal worden afgesloten door een inspirerende Key Note Speaker en international best-selling author op het gebied van de vooruitgang.
Het symposium zal plaatsvinden in Maarssen en zal de hele dag duren. Wilt u er ook bij zijn? Mail dan voor meer informatie naar Rutger.Gerritsen@iqvia.com.