Multichannel marketing i.c.m. ALV

Locatie

Locatie 78
Burgemeester van de Weijerstraat 78
3981 EK Bunnik

Programma

14.00 - 14.15 uur Ontvangst NVFM-leden voor ALV
14.15 - 14.45 uur Algemene Ledenvergadering
14.45 - 15.15 uur Pauze / ontvangst deelnemers meeting
15.15 - 16.00 uur Daan Noordeloos, Transavia
16.00 - 16.30 uur Netwerkpauze
16.30 - 17.10 uur Rutger van der Lee, NXT Pharma
17.10 - 17.50 uur Joeri Gaal, Republic M!
17.50 - 18.10 uur Olaf de Wit en Willem Schellens, Boehringer Ingelheim
18.10 - 18.15 uur Plenaire afsluiting
18.15 - 19.00 uur Afsluitende borrel

Multichannel marketing - iedereen doet het, maar doe ik het wel goed?

Multichannel marketing is HOT. Je kan geen strategisch overleg, brandplan meeting of netwerkborrel hebben zonder dat het woord op een gegeven moment valt. En zelfs binnen farma wordt er zo langzamerhand ook budget hiervoor vrijgemaakt. Maar als je even doorvraagt, valt er vaak een stilte. Want hoe pak ik dit nou ECHT goed aan?

Stel jij je die vraag ook wel eens, dan is de volgende NVFM bijeenkomst op 4 april 2019 helemaal op je lijf geschreven! De volgende sprekers zullen een bijdrage leveren tijdens de bijeenkomst, samen beloven zij voor een interessante en sprankelende middag te zorgen!  
- Daan Noordeloos - “Klantfundamentalist” bij Transavia en gastdocent Customer Experience & Multichannel Management. 
- Rutger van der Lee - van NXT Pharma Marketing Academy die opleiding & trainingsprogramma aanbiedt op het gebied van multichannel marketing in de farma. 
- Joeri Gaal - van Republic M!, het bedrijf dat zich omschrijft als experts in het uitvoeren van geïntegreerde multichannel projecten voor farma. Zij maken customer journeys uitvoerbaar met nadruk op het bewerkstelligen van gedragsveranderingen.
Olaf de Wit en Willem Schellens - Marketing en Commercial operations lead en resp. Sales Director bij Boehringer Ingelheim zullen hun ervaringen delen met het uitvoeren van multichannel customer journeys.

Dus schrijf je snel in voor 4 april 2019 via het inschrijfformulier onderaan deze pagina.
Daan Noordeloos
Rutger van der Lee
Joeri Gaal
Olaf de Wit
Willem Schellens

Deelnemerskosten

NVFM-lid gratis
Sponsor-lid gratis
Introducé € 50,00
Niet-lid € 75,00
Introducé-deelname
Wij bieden leden de mogelijkheid om een introducé mee te nemen naar de bijeenkomst. Een introducé kan zichzelf aanmelden via het inschrijfformulier op deze pagina. Bij de inschrijving dient de introducé de naam van het desbetreffende lid, waarmee hij/zij naar de bijeenkomst komt, in te vullen.

De kosten om als introducé aan de bijeenkomst deel te nemen zijn € 50,-. Dit is een korting van maar liefst 33% op de reguliere toegangsprijs voor een niet-lid.

Let op! Ieder lid mag onbeperkt introducé's meenemen.
Annuleringsvoorwaarden
Ben je verhinderd? Geef dit dan uiterlijk een week voorafgaand aan de bijeenkomst door via secretariaat@nvfm.nl. Het is ook mogelijk om een vervanger te sturen, let er dan wel op dat je vooraf de naam van jouw vervanger doorgeeft via secretariaat@nvfm.nl.

Indien je afwezig bent zonder kennisgeving, zijn wij genoodzaakt om € 25,00 in rekening te brengen voor de dekking van de gemaakte kosten. 

Inschrijfformulier

Multichannel marketing meeting, 4 april 2019
Op welke vlak sluit jouw functie het beste aan? Meerdere antwoorden mogelijk.
Neemt u deel aan de bijeenkomst als introducé? Vul dan hier de naam in van het NVFM lid waarmee u naar de bijeenkomst komt
* De Algemene Ledenvergadering is enkel toegankelijk voor NVFM-leden.
https://nvfm.nl/privacy-statement/