Geslaagde presentatie tijdens MIE event 2019

5/5 (1)

Ruim 2300 (digital) marketeers, growth hackers, strategen en insights professionals bezochten op 6 en 7 februari jl. het MIE, het grootste Marketing Insights Event van Nederland dat wordt georganiseerd door de MOA. Populaire thema’s tijdens MIE 2019 waren niet alleen het bouwen van effectieve marketingcampagnes, maar ook de klantbeleving, sensitiviteit en neuromarketing.

Het partnership van de NVFM met de MOA en de Profgroep Healthcare bood de NVFM de mogelijkheid om samen met Edwin Bas namens Ipsos en Jaap van Snippenberg (namens de NVFM) een ‘timeslot’ te vullen met een presentatie getiteld ‘Conjunctonderzoek binnen de farmaceutische industrie’. Vragen die we in een duo presentatie hebben proberen te adresseren zijn:

NVFM
Gezien huidige marktontwikkelingen binnen de gezondheidszorg in het algemeen en binnen de farma branche in het bijzonder zullen er andere business vragen moeten gesteld moeten worden. Hoe zal de rol van de farma manager veranderen? Nu is marktonderzoek voornamelijk gericht op brand awareness/ brand tracking. Welke veranderingen zijn er in de informatiebehoefte ontstaan?

IPSOS
Welke (andere/nieuwe) methoden en technieken zijn er om de businessvragen te beantwoorden (bijvoorbeeld online communities, passive tracking, virtual reality). Welke trends zijn er in marktonderzoek (bijvoorbeeld conjunct). Welke concrete voorbeelden zijn daarvan nu al te zien (praktijk cases).

Zeker de moeite waard om je als lid van de NVFM tijdens de MIE 2020 verder te verdiepen in de wereld van Insights! Wil je de presentatie graag ontvangen? Klik dan hier voor de download.

 

    

Uw waardering