Als keynote speaker geeft
Dr. Satyam Aneja, Global Omnichannel Marketing director bij Novartis ons een kijkje in de keuken. Hij neemt ons mee op het hobbelige pad van digitalisering. Het is een overview vanuit een global perspectief hier en daar doorspekt met lokale voorbeelden. Satyam presenteert in het Engels.
Na de netwerk pauze komen meerdere collega's aan het woord die je hun verhaal vertellen over de digitale transformatie die zij binnen hun organisatie in Nederland en in hun rol hebben doorgemaakt.
O.a.
Ivana Bagaric, head OCE Strategy and Capability, Central South and East Europe bij Takeda en
Robin Katoen, Chief Marketing Officer bij RiboPro zullen spreken.
Het programma start om 15:00 uur en duurt tot 18:00 uur met daarna de altijd succesvolle NVFM Netwerk borrel. De dagvoorzitter is:
Ralph van Graafeiland, Omnichannel Engagement Manager bij Takeda.
Schrijf je in en geef het door aan je (digitale) brandteam en je manager. Dit wil je niet missen!